piątek, 16 lipca 2010

"dzieciowo" się robi

Mam wrażenie, że co dzień jest coraz bardziej gorąco i już mój nowy przyjaciel na jednej nodze nie wyrabia, żeby mnie schłodzić :/ A ten gorąc przekłada się na to, że jednak zapał do kolejnych robótek jest coraz mniejszy. Ale póki co mam czym się jeszcze pochwalić :D 
Ostatnio były Klimty, a tym razem dziecięce klimaty ;) Komplet z owieczkami, jak dla mnie słodki - do schrupania :)


Dorwałam też serwetki z Kubusiem i spółką, nie mogłam się oprzeć, żeby coś z nimi nie zrobić. I tak powstały dwa gorące obrazki na blejtramach.


Dziś więcej dziecięcych klimatów jeszcze będę miała, bo idziemy na "Shrek forever". Nawet taki upał nie powstrzyma mnie przed wyprawą do kina na kolejną opowieść o zielonym przystojniaku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!