piątek, 24 grudnia 2010

i...... świętowanie zacząć czas...

Lubię białe Święta Bożego Narodzenia, w tym roku z pewnością będą takie, mimo że śnieg topnieje i spod pierzynki wyłania się coraz więcej szarości... To ja sobie ucieknę na wieś - tam jestem pewna - będzie piękna śnieżna aura :) 
Tym którzy mnie odwiedzają tutaj na blogu chciałam życzyć śnieżnych Świąt i uśmiechów bliskich przy wigilijnym stole, samych pyszności, no i jakiejś niespodzianki pod pachnącą choinką ;)
No i jeszcze ostatni tego roku świąteczny akcent. Pudełko w kształcie serducha i bombka. Zrobiłam trochę nieudolne czerwone reliefy (ale ćwiczę...), a to żeby góra pudełeczka zgrała się z jego czerwonym dołem, którego nie przemalowywałam. Na bombce po stronie dziewczynki i chłopca poprawiłam złote reliefy na czerwono, żeby z kolei zgrać bombkę z pudełeczkiem. Ok. Dosyć gadania...



Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na te Święta!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!