sobota, 28 maja 2011

taki sobie wpis.....

Ja jak zwykle coś robię.... powoli... właściwie mogę tego nie mówić, a i tak zawsze wiadomo, że coś robię ;) 
Podkładka, którą dostałam na wymianę świąteczną od forumowej koleżanki, polakierowana była preparatem, który nadaje powierzchni super gładką powierzchnię. Ja lakierem nie potrafię uzyskać takiego efektu. Jak sobie tą podkładkę podotykałam i pooglądałam to nabrałam ogromnej ochoty, żeby wypróbować ten preparat. No i oczywiście już jestem jego szczęśliwą posiadaczką i już go używałam i jestem nim zachwycona! Preparat jest łatwy w użyciu, troszkę może śmierdzi, ale mi się nawet podoba taki smrodek ;) Praca jak dla mnie wygląda bardzo ładnie! Czemu ja do tej pory nie miałam tego preparatu? Dobrze, że dostałam tą wybłyszczoną podkładkę.... A moje wybłyszczone prace już wkrótce.

Dla tych, którzy wolą pooglądać zdjęcia mam wiosenny powiew, pachnący już latem ;)

 
  

 

 
  
 

 

Podglądaczom i obserwatorom życzę słonecznego i optymistycznego weekendu :*

1 komentarz:

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!