niedziela, 17 kwietnia 2011

róża w mgiełce

Ostatnio zrobiłam kilka rzeczy decou, dziś pokażę szkatułkę. Zrobiłam ją dla koleżanki mojej mamy, która sama wybrała motyw i chciała, żeby tło było ciemne. Ja jakoś kompletnie nie wyobrażałam sobie tego w sumie delikatnego motywu na ciemnym tle (może właśnie powinnam była...). No i wymyśliłam złotą mgiełkę wokół róży. Dół szkatułki jest pobejcowany. Mieszane mam uczucia co do niej. Pokazałam ją na decoupage24.pl i właściwie moje obawy się potwierdziły, dziewczyny stwierdziły, że jednak do tego motywu pasowałoby jasne tło, a ewentualnie ciemna całość. Złota mgiełka może rzeczywiście wciągnęła motyw, zamiast go wyeksponować. No ale nie narzekam. Nie jest przecież źle, tym bardziej, że obdarowanej pani szkatułka się spodobała. Chciała ciemną - dostała taką :) Ja się starałam - jak zawsze zresztą...






Oj! Jak tak na nią patrzę, to w sumie mogę powiedzieć, że nawet mi się podoba :)))
A w przygotowaniu jeszcze cztery jajeczka. Do świąt został równy tydzień - mam nadzieję, że zdążę! A tak swoją drogą to ten czas strasznie szybko leci, dopiero co robiłam bombki, a tu już ostatni dzwonek dla jajek........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!