piątek, 27 lutego 2015

tym razem papierowo :)

Na przełomie stycznia i lutego odwiedziły mnie hogis, Marzena, Ewa61 i Marzena, z którymi oddałyśmy się papierowemu szaleństwu. Akurat w weekend naszego spotkania wypadły urodziny Scrap Butiku, który z tej okazji zrobił dwa spotkania z kursikami online. W piątkowym pokazany był kurs, jak zrobić parawanik, a w sobotnim - album. I tak przez trzy dni oddawałyśmy się papierowym robótkom. 

No i co? Wpadłam? Jak śliwka w kompot? 

Zobaczymy....
Zapraszam na relację zdjęciową ;)

Pierwszy był parawanik....









Drugiego dnia robiłyśmy razem ze Scrap Butikiem albumik. Tematyka naszego, to taka mini relacja z naszego spotkania. Zdjęcia takie sobie, bo maleństwa, drukowane na szybko...  





















Było moc fajnej zabawy, moc papierów w całym pokoju, moc wrażeń, a dzięki pracom utrwaliłyśmy wspomnienia. To lubię!
Pozdrawiam z coraz bardziej słonecznego dziś Lublina!
Życzę udanego weekendu :*
Kejti

13 komentarzy:

  1. Same cuda! Parawanik fajny, a album wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że wpadłaś jak śliwka w kompot, przepiękne prace stworzyłaś !!!, parawanik w mojej najulubieńszej kolorystyce, a album... no po prostu the best !!! i świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i w mojej i w mojej ulubionej kolorystyce!!! parawan wymiata, mógłby być mój :) albumik i tak zachwyca, jak na pracę robioną on-line! pamiątka jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Bardzo lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej to ja szalałam z tymi papierami :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kejti, widzę że miałyście bardzo owocne spotkanie, piękny skrap!!!!Piękny! Aż mam ochotę nauczyć się tej techniki, kusisz, kusisz...Promyczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. super prace powstały :) fajne są takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace rewelacyjne!! Scrapki zawsze chwytają mnie za serce, ale na tym pozostanę. Nie będę poznawać tajników ich tworzenia! Pozostawię to ludziom z cudowną twórczą wyobraźnią! Bawcie się tak dobrze częściej - jest na czym oko zawiesić :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, pomysłowe, kolorystycznie zgrane - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kejti, Twoje papierowe prace cudne są. Masz oko do łączenia form i kolorów. Przy okazji my mogłyśmy pooglądać Wasze spotkanie :) Tworzyłyście na żywo?

    OdpowiedzUsuń
  11. No, chyba wpadłaś ;D Bardzo fajne prace :)

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!