piątek, 6 lutego 2015

kocio

Oj.. oj... coś dawno mnie tu nie było. Czas rozpływa się między palcami...
Pudełeczko z poprzedniego wpisu, które wystawiłam na licytacji WOŚP zostało wylicytowane za naprawdę fajną kwotę. Nie spodziewałam się, więc tym bardziej się cieszę :)

Dawno nic nie zrobiłam, więc trochę cofnę się w czasie i wrócę do pudełeczka, które powstało w okresie powakacyjnym. Zrobiłam je na zamówienie w okresie powakacyjnym. Miało być kocie, przetarte.

 









Szablony z kotkami wycięte zostały własnoręcznie przez bardzo zdolną osóbkę Jolasię, która czego się dotknie, to powstają cudeńka! Zajrzyjcie do niej koniecznie, jeśli lubicie piękne, estetyczne i nietuzinkowe prace :)
Moje kocie domowe towarzystwo miewa się świetnie, rozrabia, dokazuje, czasem trudno wytrzymać, ale jak nudno by było bez nich ;)




Pogodnego, miłego, udanego weekendu życzę!
Pozdrawiam moich gości, dziękuję pięknie za każdy komentarz, a nawet samą chęć zajrzenia, przeczytania i obejrzenia :*

10 komentarzy:

  1. Super te Twoje koty! I te żywe i te pudełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko:) uwielbiam koty tym bardziej zazdroszczę domowej gromadki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kejti, tak mi się cieplutko zrobiło na sercu kiedy pierwszy raz zobaczyłam to kocie pudełko. Pięknie wykorzystałaś szabloniki, i przetarcia zawsze Ci tak pięknie wychodzą. Super jest to pudełeczko!!!
    Aaa, i dziękuję za miłe słowa pod moim adresem i reklamę :D***

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane kociaki, pudełko kocie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko! Koty też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już kiedyś to pisałam, ale bardzo lubię Twoje przetarcia! A co do kociaków ja mam kocicę dwulatkę i nie wiem jak to to mogło być kiedy jej u nas nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełeczko, przecierki rewelacyjne a koty to kropka nad i.
    Twoje kociaki są prześliczne, wiem coś o rozrabianiu, bo mam trójkę takich gangsterów.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty lubię na obrazku, a ten Twój jest uroczy! Bardzo lubię Twoje poprzecierane pudełeczka! Nikt tak jak Ty ich tak nie przeciera.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kocie pudełko, idealnie rozpracowane :) Minimalizm, któremu nigdy nie podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i bardzo delikatne! A motyw kotów - uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!