czwartek, 28 sierpnia 2014

baju baj...

Kto nie zna Czerwonego Kapturka ręka w górę :) 
Na zlocie forumowym przymierzałam się do zrobienia pudełka z serwetką, którą dostałam od jednej z blogowiczek, tak mi się spodobała, że zapragnęłam ją mieć ;) Tak, tak... czasami sklepik nawet z tysiącami serwetek może jakiejś nie mieć ;) Niestety na zlocie praca mi się "skaszaniła", więc zdarłam Czerwonego Kapturka. Ale nie darowałam sobie przyjemności drugiego podejścia do tego motywu. Tym razem prace przebiegły pomyślnie, poniżej efekty...






Góra w całości oklejona serwetką metodą na żelazko, polakierowana połyskiem. Boki pomalowane po białym na czerwono, lekko przetarte, szczególnie ranty, kropeczki robiłam patykiem do szaszłyków, lakier Syntilor aksamitny (uwaga uzależnia!). W środku sklejokowe serducho pomalowane na czerwono.

Ja jeszcze chwilę jestem w Lublinie, ale za dwie godzinki wybywam weekendowo "w Polskę", sama, na spotkanie z hogis! JUPI!!!
Życzę Wam pogodnego weekendu - łapcie ostatnie promienie letniego słoneczka. Chociaż trzeba mieć nadzieję, że jesień okaże się łaskawa i porozpieszcza nas ciepłymi dniami!
Dziękuję Wam za odwiedziny, komentarze - fajnie, że jesteście :)
Buziaki!
Kejti

17 komentarzy:

  1. bardzo ładna praca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest genialna! Znakomicie ją wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie!
    A serwetka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę się kolejny raz.Widziałam na ''żywo" i robi jeszcze większe wrażenie.Pozdrów Hogis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajkowo się zrobiło, Kasiu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, bajkowo, a może wręcz bajecznie :)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie i bajkowo...Pozdrawiam ciepło i serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się chce ponownie przeczytać bajkę.Nie przepadam za tak soczystymi kolorami,ale tu nie mogło być inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kejti, pudełko "z innej" bajki, takie nie typowo serwetkowe i kropki inne niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba ogromnie, co do lakieru, mimo iż uzależnia to może spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajkowa i bardzo klimatyczna szkatułka :) idealnie dopasowałaś kolory do serwetki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bajkowe pudełeczko.

    Hania

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!