wtorek, 19 marca 2013

jajeczka made by kejt

Za oknem śnieg... ciekawa jestem jak będzie na Wielkanoc? Fajnie byłoby iść z koszyczkiem do święcenia w ciepłej aurze, a nie np. przez zaspy śnieżne. Święta zbliżają się wielkimi krokami (czego jakoś kompletnie nie czuć...) i tak mam nadzieję, że jak zimna nas zaskoczyła zasypując wszystko wokoło na chwilę przed kalendarzową wiosną, tak samo szybko sobie pójdzie, a wiosna rozgości się na dobre! A jak będzie? Zobaczymy :) 
Ja dzisiaj debiutuję z jajeczkami sezonu 2013. Są różnorodne jeśli chodzi o motywy, poza tym właściwie zwykłe oklejanki, z kropeczkami, z cieniowaniami, starannie polakierowane.
Z serii "wesołe"






 Z serii "retro"



Z serii "kwieciste", a właściwie to różane ;)



A tak prezentują się wszystkie razem...


Mam jeszcze kilka pomysłów na jajeczka, niestety jajek już niewiele mi zostało... Ale jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na każdym z jajek będę mogła zrealizować każde z zamierzeń. Trzymajcie kciuki, żeby wystarczyło mi zapału, czasu i chęci :)

Pozdrawiam wiosennie w ten zimowy czas ;))) I pamiętajcie....


Cieszcie się życiem!

14 komentarzy:

  1. Piękne pisanki zmalowałaś :D
    Lubie ten styl!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jajocha!!!!Wesołe, wiosenne, kolorowe!!!! A wiosna niech się wygłupia tylko niech jak najszybciej przybędzie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Kasiu radosne te Twoje pisanki, zazdroszczę Ci umiejętności takiego cieniowania:))))
    Buziaki dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, cudnie pocieniowane i pokropkowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:D Różane mam podobne,no może mniej ozdobione,bo same kwiatki.Muszę jeszcze ćwiczyć,by Ci dorównać :P Wiem.....Mam nie marudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kciuki trzymam bardzo mocno ;)
    są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołe zające są naj!! I ta baletnica...
    Trzymam kciuki za Twój zapał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ( delikatnie) cieniujesz patyną. Urocze pisanki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że jak zaglądnę do Ciebie to zobaczę piękne, delikatne a zarazem bardzo radosne, świateczne ozdoby :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne - kolorowe, błyszczące, radosne - takie jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne jajeczka, skąd wzięłaś tyle ślicznych królików ?

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!