czwartek, 28 czerwca 2012

bardzo miła niespodzianka




Już dawno powinnam była pokazać kwiatuszki, które dostałam od Basi. Ale... co się odwlecze, to nie uciecze... I tak oto dzisiaj chwalę się i dziękuję raz jeszcze za wszystkie kwiatuchy, jakie dostałam od Barbaratoja, która to szalona kobieta nagrodziła kwiatuszkami wszystkie osoby, które wpisały się pod jej  postem rozdawajkowym.
Basiu! Są śliczne! Sama bym takich sobie nie zrobiła...Póki co schowałam do pudełeczka, czekają na pomysły ;)))


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga! Witam nowych obserwatorów! No i zapraszam na słodkości :)

3 komentarze:

  1. Jeżeli chcesz dostać śliczne kwiatki to zapisz się do Romy http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/06/mini-candy-na-powitanie.html
    a tak na marginesie , to śliczne zdjęcie zrobiłaś moim kwiatkom;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty są rzeczywiście śliczne:) napewno ich wykonanie zajęło trochę czasu.. Gratulacje:)
    U Ciebie jestem pierwszy raz, napewno nie ostatni, bardzo mi sie podoba to co robisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!