sobota, 5 grudnia 2015

więc chodź... pomaluj mój świat...

Moja przygoda z blejtramami zaczęła się na zlocie, gdzie Marzena podzieliła się z nami swoją wiedzą tajemną. Mówiła, żeby użyć maksymalnie trzech kolorów robiąc tło. Oczywiście nie posłuchałam i wyszło tak szaro buro i .. jak widać poniżej. Ale ponieważ na zdjęciu widnieją dla mnie najważniejsi, więc ta praca jest jedyna w swoim rodzaju, sentymentalna i pierwsza. Drugiej takiej nie będzie :)





Kolejna praca na blejtramie była skromnym prezentem dla moich rodziców z okazji rocznicy. Ponieważ nie miałam specjalnych preparatów do pokolorowania tła wymyśliłam, że zrobię to farbami plakatowymi, które kupiłam sobie w markecie. Duża ilość wody plus mój własny "dmuch" zamiast nagrzewnicy ;) Efekty są takie...







Ostatnia taka praca powstała dla Cioci i Wujka, czyli E + A :) Mam wrażenie, że jestem coraz odważniejsza w działaniach ;) O co u mnie czasami trudno... 





Mam nadzieję, że za jakiś niezbyt długi czas będę mogła znowu pobawić się w ten sposób. Niestety doba nie jest z gumy, a wielka szkoda, bo nie wystarcza mi czasu na moje ulubione przyjemności. Ale narzekać nie będę... 

... jak bym mogła?




Zdjęcie zrobiła Marzena :) Dziękujemy!

Pozdrawiam moich gości :*
Kejti

10 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje rodzinne chwile zamknięte w mediach...tęsknimy czasem nie wiadomo za czym, a najbardziej potrzebne mamy na wyciągnięcie ręki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, kolory, struktura, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały renifer wymiata :-). Prace piękne, nie znam techniki, ale efekt powala zwłaszcza jak zrobione tak z serducha dla najbliższych. Gdzie tam szaro buro, wszędzie piekne kolory! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest spora gromadka takich Twoich prac, gratuluję. A znależć się w gronie obdarowanych to wyróżnienie. ciocia e

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace mediowe Ci wyszły! Piękny efekt, podobaj mi się :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwagi! Właśnie o to chodzi,żeby się nie bać próbując nowych preparatów lub technik:)
    Teraz,gdy spróbowałaś z pewnością powstanie dużo odważnych prac:) Wspaniałe blejtramy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwagi! Właśnie o to chodzi,żeby się nie bać próbując nowych preparatów lub technik:)
    Teraz,gdy spróbowałaś z pewnością powstanie dużo odważnych prac:) Wspaniałe blejtramy!

    OdpowiedzUsuń
  9. na blejtramach kompletnie się nie znam, ale Twoje mi się podobają! A ten słodziak ze zdjęcia, cudo! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!