poniedziałek, 15 czerwca 2015

just married

Już jakiś czas temu na zamówienie powstało pudełko, które miało być prezentem ślubnym. Motyw mógł się kojarzyć ze ślubem, kwiatów miało być niezbyt wiele. W środku imiona nowożeńców. Dół zrobiłam w moich ulubionych przetartych szarościach. Bardzo fajny jest ten motyw i cieszę się, że miałam okazję zrobić z nim pracę :)












Pozostając w temacie ślubnym... Miałam też zrobić dwie karteczki na ślub. Robienie kartek naprawdę mnie wsysa... W kolejnych wpisach postaram się pokazać moje karteczkowe szaleństwa ;)



Pozdrawiam serdecznie z upalnego Lublina.
Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawione komentarze :*
Kejti

8 komentarzy:

  1. Kejti, no pudełka wiem, że piękne robisz, ale te kartkiiiii! też piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kuferek jest cudowny!!! i te przetarcia... ech... a karteczki piękne i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten motyw jest cudny i pięknie go obrałaś w boczki :)
    Karteczki wsysają Cię moocno, moocnoo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kartki śliczne, z nostalgiczną nutą ! a pudełko z moimi ulupionymi przetarciami, pięknie wychodzą, bardzo pięknie !!!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to pudełeczko jest przepiękne!
    pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko z rewelacyjnymi przecierkami.
    Tak,wiem,robienie kartek i albumów bardzo wciąga(a kasy wsysa bez umiaru) ha,ha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełko z rewelacyjnymi przecierkami.
    Tak,wiem,robienie kartek i albumów bardzo wciąga(a kasy wsysa bez umiaru) ha,ha.

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!