czwartek, 11 lipca 2013

Dla Elizy

  

Moi Drodzy! Jak się okazuje - będzie jeszcze niejeden powrót do tematów zlotowych. A tym razem wszystko przez Julszę ;) Pisałam już o tym, że postanowiłyśmy jedną z prac zlotowych przekazać na aukcję charytatywną. Julsza zaproponowała wsparcie Dziewczynki, która cierpi na chorobę Niemanna-Picka.
Chciałam więc zaprosić Was do obejrzenia, a nawet wsparcia aukcji charytatywnych dla Elizy Banickiej! Jest Ona ciężko chorą Dziewczynką, potrzebującą pomocy i wsparcia. Roczne koszty terapii są bardzo duże (chociaż to chyba zbyt słabe słowa...), dochodzi jeszcze brak refundacji z NFZ. 
Więc może i skromnie, ale zawsze... pomagamy i my...
Na najnowszych aukcjach na allegro, można znaleźć również przedmioty zdobione przez dekupażystki podczas zlotowego spotkania w tym roku. Zapraszam do obejrzenia, zakupów, czy też ewentualnie podania dalej tej informacji: AUKCJE DLA ELIZY


 Pozwoliłam sobie wykorzystać zdjęcie mojego chustecznika wystawionego na aukcję allegro, mam nadzieję, że nie łamię w ten sposób żadnych zasad :)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Och,jaki stareńki chustecznik!:))Bardzo podobają mi się jego odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustecznik jest bardzo klimatyczny. Dodam - dla osób postronnych, że Kejti dała na aukcje dla Elizy także prześliczne pudełko z motywem serca (już jest na allegro) i jeśli dobrze pamiętam - szkatułkę z motywem "Pierwszy pocałunek".
    Ponieważ zdjęcie jest mojego autorstwa, więc rozwieję Twoje wątpliwości i wyrażam zgodę na jego publikację :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pierwszy pocałunek" nie mój ;)
    Dziękuję za rozwianie wątpliwości, może wrzucę sobie jeszcze pudełeczko, bo ładne zdjęcie zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny w swej prostocie chustecznik i cel piękny :) brawo, pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!