piątek, 22 lutego 2013

nieco romantycznie

Ostatnio było o sierściuchach, a dziś będzie na dekupażowo. Koleżanka poprosiła mnie, żebym zrobiła chustecznik dla jej mamy. Mamę znam, więc tak jakoś pasowało mi do niej romantycznie, z kwiatami i koronką, także sama wzięłam sprawy w swoje ręce i całość wymyśliłam. Mam nadzieję, że spodoba się.....






Na górze na białym tle motyw z jednej serwetki (wycięty, żeby nie było ;)), delikatne cieniowanie, kropeczki i błyszczący lakier. Dół był pomalowany na biało, później pobejcowany na cappuccino, a następnie przetarty papierem ściernym, polakierowany półmatem. A! No i jeszcze koroneczka obowiązkowo! 
Chociaż mieszkam w niemałym mieście, to mam problem z kupowaniem takich tasiemek, bo wybór jest niewielki. Może macie jakieś sprawdzone w Internecie sklepy sprzedające tego typu wyroby?? Będę wdzięczna za namiary. Choć powiem szczerze, że jak się kupuje takie rzeczy to najfajniej obejrzeć, dotknąć...
Eh... czujecie już nadchodzący weekend? Ja po powrocie do pracy po długaśnym zwolnieniu jakoś się odnalazłam i nawet do weekendu czas szybko zleciał. Żeby jeszcze tak do wiosny... a śnieg nas wciąż zasypuje... jest pięknie, ale chciałoby się już zaciągnąć ciepłym, pachnącym wiosennym powietrzem...... rozmarzyłam się!!!
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających, komentujących, cieszę się, że jesteście :*

16 komentarzy:

  1. romantyczny :)
    u mnie tez snieg , to tak na pocieszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu na pewno się spodoba, jest uroczy:) Kasiu ja też wyglądam już wiosny, chyba najbardziej dokucza mi brak słońca, no i to że wszędzie mam daleko i każde wyjście z domu to wyprawa:)))Wiosną i latem to po prostu fajny spacer, zimą utrapienie:(
    Buziaki trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i po prostu niesamowicie uroczy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, bardzo podoba mi się ten motyw (zrobiłam taki koszyczek ale szary z przecierką)i koronka.
    Znam uroki wsi i miasteczek też mam problem z koronkami i wstążeczkami :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,delikatny chustecznik:)Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia.Obok mnie była hurtownia pasmanteryjna.Szkoda,że nic nie mówiłaś wcześniej.Teraz jest przeniesiona gdzieś w okolice Furmańskiej.....Kowalskiej.Jeżeli wrócą do takiego poziomu z zaopatrzeniem jak mieli wcześniej,to powinni mieć duży wybór.Jeszcze w Bocianie możesz zobaczyć,tylko tam drogo jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko! byłam w tej hurtowni z 2-3 razy i powiem Ci szczerze, że trafiałam akurat na takie momenty kiedy to byli przed dostawą i koronek nie mieli specjalnego wyboru ... a swoją drogą to chyba jakoś niedawno ją przenieśli?? a w Bocianie właśnie nie mają dużo, kupowałam właśnie u nich, ale nie to co chciałam tylko na siłę, bo potrzebowałam i to co mi pokazywali było w miarę, ale bez zachwytu :/

      Usuń
  7. Kochana, tak delikatny, kobiecy i uroczy chustecznik zrobiłaś, że po prosty nie może nie spodobać się!
    Super rozmieściłaś motyw, slicznie dobrałaś kolor bejcy, piękne cieniowania. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Staranne wykonanie, perfekcja w każdym calu, piękny wzór, delikatność - jak coś takiego mogłoby się nie spodobać? Śliczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny chustecznik:) Dół wyszedł ślicznie, tylko proszę powiedz gdzie można dostać bejcę cappucino. Nawet nie wiedziałam, że taką można dostać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bejcę w tym kolorze kupiłam w leroy merlin, bejca firmy dragon, ciemna buteleczka :) kolor bardzo ładny, godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło świetnie ! ponadczasowo i ..wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu a byłaś w pasmanterii na Okopowej? Tuż przy prokuraturze, wielki szyld z guzikiem, schodzi się po schodkach. Pani ma tam zatrzęsienie tasiemek a i koronki widziałam ale nie wiem czy byłyby takie, które by Cię interesowały. Pozdrawiam. Marta od Wikinga. ;) :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo romantyczny :-) I te równe kropeczki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motywy wycięte mówisz?Pięknie Ci się wszystko skomponowało i z koronką jest bardzo romantycznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,
    zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Oczywiście jeśli, bierzesz udział w zabawach blogowych :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!