piątek, 15 lipca 2011

Zapraszam na rocznicowe cukierasy :)))

Dałam radę! Dziś 15 lipiec, a więc równo dwa lata temu zaczęła się moja przygoda z blogowaniem. 
Przez ten czas sporo się wydarzyło - najważniejsze to narodziny Maksa, ale i inne rzeczy które wypełniają moją codzienność - przygoda z decoupage - forum decoupage24, sklep z serwetkami, wiele osób które poznałam chociażby wirtualnie... Myślę co by było, gdyby nie to, co mi się przytrafiło... 

Chciałam Was zaprosić na słodkości, które przygotowałam dla Was na drugą rocznicę mojego bloga. Na początek zdradzę, że będzie to 80 serwetek z mojego sklepiku, wzory będzie można sobie samemu wybrać. Szykuję też niespodziankę, którą zdradzę za jakiś czas.

Zasady obowiązujące, jak zazwyczaj przy cukierkowych słodkościach:
1. Zostaw pod tym postem komentarz.
2. Umieść u siebie na blogu poniższe zdjęcie i podlinkuj je.
3. W zabawie mogą brać udział również osoby, które nie mają bloga (proszę o zostawienie w komentarzu adresu e-mail)
Losowanie w mój dzień - 11 września :)))



ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!

124 komentarze:

  1. Zdecydowanie się zapisuję!!!!!!! Zaraz umieszczam info u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyyyyy.... kusicielko jedna ;))) Jestem pazerną na serwetki kobietą więc nie może mnie tu zabraknąc!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to będzie krok do tego,by zacząć coś nowego,a nie tylko szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wpiszę się na listę. Ciężko przejść obok słodkości i nie zareagować na nie :)
    Pozdrawiam :)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. co ty mówisz 80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przeciez to ogromna gora serwetek, nie noooooo zapisuje sie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam okazji spróbować dekupażu - moze wygrana będzie takim impulsem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale gratka taka ilość! Od razu się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekne:)zapisze sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. wygrać tyle serwetek - marzenie...
    ustawiam się w kolejce i marzę....
    www.barbarahaft.fotosik.pl
    www.basiahaft.fotosik.pl
    barbarahaft@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej ilości serweteczek cieżko się oprzeć. Dołączam do kolejki i zapraszam do siebie:
    http://jewelleryhm.blogspot.com/2011/07/rocznicowe-candy-u-piwi.html

    Pozdrawiam, Piwi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie się dopiszę do chętnych ;)
    pozdrawiam
    Ula

    zapraszam na swoje candy http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile serwetek!!!!:) Zapisuję sie z chęcią:)
    Gratuluję tych 2 latek blogowania:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią stanę w kolejce po taaaakie słodkości. Ciekawam niespodzianki okrutnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością się piszę na taką ilość serwetek!!! :)) Pozdrawiam z tarasu :)]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na taki prezencik i ja sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuje się w kolejke po te słodkości!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam serwetki,także nie może mnie zabraknąć w twoim candy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się po takie słodkości z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce i będę zaklinać szczęście, a nuż się uda, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i serdecznie pozdrawiam :)
    kolibereczek1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba zacznę decoupażować jak wygram te wspaniałe serwetki ;) Już przymierzałam się do tego kilka razy ale jakoś mi nie wychodzi może z takim arsenałem serwetkowym będzie mi łatwiej zacząć :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie ja byłam, że mnie tu nie było? do tej pory???? Ale cukierasy! ja się piszę, no pewnie! z ogromną przyjemnością :))))
    Pozdrawiam cieplusio :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ija się ustawię w kolejkę potakie słodkości!

    kochanaminia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie z tak bogatymi cukieasam:)))
    mała mi
    mirmurek10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Same pyszności, więc chętnie się dopisuję :)
    Pozdrawiam, hogis

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje! Dwa lata... Ja dopiero zaczynam zarówno dekupażować jak i blogować, chętnie się zapiszę i poznam parę osób, które podzielają moją pasję.
    Pozdrawiam,
    jabloniee

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja też jestem maniaczką serwetek:)
    zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  33. o mamuniu? takie candy? to ja w to wchodzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce po słodkości,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Więc i ja stane w tej długaśnej kolejce:)
    asik90@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Serwetek nigdy dosc ;) zapisuje sie tez

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam sie do zabawy !!!
    anka43zg@o2pl.

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się ustawiam w kolejce :)
    pozdrawiam
    jjami@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się do kolejki!
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. To coś dla mnie:) Grzecznie staję w kolejce:)
    http://decouamelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się chętnie dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecudne! Ustawiam się w ogonku z nadzieją na cukierka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Od września zaczynam chodzić na warsztaty decaupage serwetki by się przydały:))) Ustawiam sie w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie cudowności i słodkości :) jak bym pragnęła takie cukieraski posiadać :) jakem początkująca dekupażystka ;)
    Robisz świetne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pozdrawiam wakacyjnie i przyłączam sie do zabawy :-)
    Agnieszka z Odstresowni

    OdpowiedzUsuń
  46. No nie, nie wierzę...to niemożliwe ...aż tyle serwetek do wylosowania?? Gdzie ja bym je pomieściła??Hym..?&\ Oj, już ja bym znalazła na nie miejsce:D Pozdrawiam deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj, szanse mizerne przy tylu chętnych, ale zapisuje sieobiema rękoma :) Gratuluję dwóch lat blogowania i uważam, że blogowanie to znakomity spoób na ekspozycję własnych wyrobów, ale i na poznanie masy fajnych i sympatycznych osób oraz na rozwój.
    Niech żyje ten co wymyślił blogowanie craftowe!!!

    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ooojjjj marzy mi się ;) proszę prosze mnie wylosuj mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. :) ile cukierasów, zapisuje się
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja też się chętnie zgłaszam:)co prawda nic nigdy nie wygrałam ale spróbować zawsze można;)
    ula1409@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie się dołączę,śliczne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogłam przejść obojętnie - ustawiam się w kolejce. Może tym razem szczęscie mi dopisze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja staję do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacyjne candy, tka ilość serwetek istny szał :).
    Może to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Candy super, chętnie dołączę do kolejki. Pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się chętnie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Może jak wygram zabiorę się za decoupage???
    Pomarzyć dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Również się piszę i życzę wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Aż tyle dobrego??? Już stoję w kolejce. Serwetki są dla mnie zawsze bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja chcę! Ja też! Kejti świetne cukierasy przygotowałaś ustawiam się już w długiej kolejce! Pięknie też wygląda Twoja nowa oprawa bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuje się :) mój blog: marcelia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Też się zapisuję:)Może się uda;))

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja ustawie się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. I jeszcze ja na dokładkę się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja, ja! :)
    Pozdrawiam
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. m.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Tyle serwetek! Rzecz jasna zapisuję się:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny wybór!Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dopisuję się do listy chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo interesujące candy:)gratuluję i życzę jak najwięcej satysfakcji z blogowania:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. oooooooooo!!! ja z chęcią. Właśnie się uczę decoupage, więc na takie słodkości z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też ustawiam się grzecznie w kolejce:-)
    asasz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Super,bardzo by mi się przydały:)!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Tyle pięknych serwetek, chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. serwetki, serwetki, tak tak tak :):)
    i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również mam ochotę na te skarby;)pozdrawiam!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. postoję sobie tu cichutko, moze mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  81. oo jak kolorowo :) więc pozwolę sobie i stanę również w kolejce :)
    Pozdrawiam ;)
    www.madebyziuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście biorę udział w candy :)
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Moje gratulacje!
    Cukieraski wyśmienite - piszę się z wielką chęcia.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. To ja też się dopisuję. Pozdrawiam Ella
    ella08@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się dopisuję do kolejki :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Lubię niespodzianki:)
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Staję w kolejce i ja :)
    www.plichcia.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudeńka!
    W kolejeczce ustawiam się i ja!
    A Tobie kochana, życzę kolejnych lat obfitych w tak cudowne pomysły i prace jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  89. i ja się ustawiam :) Pozdrawiam :)

    kuchnia.monsai@interia.pl
    http://kuchnia-monsai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Oj sporo serwetek:)
    Może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się ;))
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. chętnie stałabym sie posiadaczka takiej pokaźnej ilosci serwetek;)pozdrawiam i zapraszam równiez na moje rocznicowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jestem Lasa na serwetki;-)
    Może trafią do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale tu "tłok"..no to ja też dołączam do tej kolejki.Agata. agata.sl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Pyszności!! NIe mogę się doczekać losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  97. O rany ja przygodę z decoupage rozpoczynam więc może na dobry początek :-)
    tylko, że choć u siebie linka do tego bloga zamieszczam zdjęcia nie umiem wstawić z podlinkowaniem...
    www.urokicodziennosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja też chcę, ja też chcę! :) Zapraszam również na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  99. Taka ilość serwetek i mnie nie może ominąć ;-)
    http://inspiracjewariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. chętnie dołączę do zabawy...
    i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też nie przejdę obojętne;)takie candy to od razu wzbudza wielkie zainteresowanie,ale może mi się poszczęści;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. nie mogłabym tego przegapić:))))))
    zapisuję się więc i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  103. staję w szranki z konkurencja, choć jest spora!
    info na arttscrap
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  104. Jako maniaczka decoupage nie mogę tego candy za nic przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Składam gratulacje z okazji rocznicy. Jako, że w stosie serwetek-cukierasków zobaczyłam fiołki alpejskie i stokrotki (ukochane kwiatki mojej mamy), nie mogę, no po prostu nie mogę nie stanąć w kolejce. Choć to "szary koniec" trzeba spróbować. Pozdrawiam gosiab44@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Z miłą chęcią dołączę się do takiej kolejki, bo cukierasy Twe są naprawdę słodkie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. Mogę też? :) Uwielbiam serwetki hihi! Cukieraski fajniutkie!

    www.artanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam się w kolojkę cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. ojej jakie cukieraski
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. grzecznie sie ustawiam w tym dlugim ogonku, moze szczescie mi dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. jaki tłok!ja tez mam chrapkę na te cuda;)!
    tajemniczazafascynowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. I ja chętnie stanę w tej kolejce:)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. 80 serwetek, ja chcęęęęę! :D

    Zapiosuję się z chęcią i zapraszam na moje candy :)
    Pozdrawiam z Wyplatanych opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Oj, oj ale było by fajnie mieć tyle serwetek.... oj, oj,oj :D:D:D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja też bym je jakoś zagospodarowała;)
    lenka1985@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  116. Ta ilość serwetek to morze możliwości dla wyzwań w decu,chetnie ustawiam sie w kolejce po te cukieraski
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!