poniedziałek, 6 października 2014

Creative Blog Tour

Zaproszona do projektu "Creative Blog Tour" przez Inkę z Klonowej z przyjemnością odpowiem na kilka pytań, może sama o sobie dowiem się czegoś więcej ;) Inkę dobrych kilka lat temu poznałam na forum. Inki na forum już nie ma, a ja za nią poczłapałam na jej bloga i śledzę, jak rozwija się jej warsztat. Trochę ze smutkiem, że tak mało decoupage, ale... jej scrapy są tak piękne, że z przyjemnością je oglądam i regularnie odwiedzam Jej Miejsce.




1. Nad czym obecnie pracuję? 

Obecnie znajduję się w dołku twórczym, trochę z powodów życiowych. Choć zawsze zabawy i konkursy forumowe mobilizują i dopingują mnie na tyle, żebym sięgnęła po farbę, serwetkę i lakier.... Ostatnio robiłam pracę na forumowy konkurs "Magiczny świat dziecka". Ale o tym na razie sza, bo głosowanie w toku.
Na moim stoliku leży przygotowane - pomalowane na biało, pociapane kocimi odciskami, gotowe do aktu twórczego pudełko z przegródkami na jeszczeniewiemco. Właściwie ostatnio Maks częściej siada przy moim stoliku i maluje :)



2. Czym moja praca różni się od innych (w tej branży) ?

Decoupage, jak  to decoupage - serwetka, farby, lakier i dodatki.... w sumie jestem jedną z wielu tworzących w tej technice i wtapiam się w jakiś klimat i styl, nie uważam, żeby moje prace były jakieś szczególnie wyróżniające się. Lubię prace postarzane patyną, przecierane. Może brak mi odwagi, żeby poddać się skrzydłom fantazji - polecieć i zaszaleć twórczo. Każdą pracę lubię dopieścić. Powiem tak - wszystkie prace, które robię powstają zawsze z pasją i z wielką przyjemnością.
Może moje przecierane i maziane doły choć ciut wyróżniają moje prace spośród innych ;)

 
3. Dlaczego piszę bloga o tym co robię i tworzę?

Lubię pisać. 
Na początku założenie bloga zdopingowane było tym, że chciałam, żeby moje prace mogły zobaczyć osoby z rodziny, znajomi, którym nie mogłam pokazać każdej swojej pracy osobiście, a dzięki blogowaniu było to możliwe. 
Z czasem dzięki blogowaniu poznawałam nowe osoby tworzące, mogłam obserwować, komentować, uczyć się nowych rzeczy od nich, otworzyć jeszcze szerzej drzwi na świat twórczości.
Blogowanie wciąga i chociaż czasem rzadko piszę, to zawsze lubię wracać w to moje miejsce. Nawet jak nie piszę, to na blogu bywam. To taki mój twórczy domek w sieci.

 4. Jak odbywa się mój proces tworzenia?  

Jak tworzę, to na stole powstaje bałagan - twórczy bałagan :))) Nie lubię odchodzić od stołu w czasie pracy, np. żeby zmoczyć patyczek - szukam rozwiązań na miejscu ;)
Nie potrafię zaplanować i wyobrazić sobie jak będzie wyglądała dana praca od początku do końca. Można powiedzieć, że moje prace powstają na gorąco, bez planu. Lubię z niepozornych czasem serwetek wydobywać ich urodę. 





Do projektu "Creative Blog Tour" zgodziły się dołączyć dwie dziewczyny, które poznałam na forum. Chciałam Wam przedstawić i zaprosić Was do ich blogowych światów.

Mokagie, to niesamowicie kreatywna, wszechstronnie uzdolniona osoba. Czego się nie dotknie, to czaruje! Dekupażuje, scrapuje, filcuje, szyje. Prowadzi szkolenia, udziela się czynnie w twórczym środowisku. Szkoda, że tak daleko mam na północ Polski, bo z chęcią dołączyłabym chociażby do comiesięcznych słodkich spotkań robótkowych w Elblągu. Odwiedzając blog Mokagie zawsze mogę liczyć na dawkę pozytywnych  wrażeń, które zapewnione są przez nietuzinkowe podejście Moniki do tworzenia.
Na zdjęciu poniżej skrawek umiejętności Mokagie...


Marzena, w świecie blogowym - Deco-Wena, to również niezwykle twórcza osoba. Nie boi się eksperymentować tworząc prace decoupage, niejedno jej "szyjątko" posiadam na własność i muszę przyznać, że również w dziedzinie szycia rozwija skrzydła. Złapała też bakcyla na tworzenie kartek, gdzie osiąga coraz lepsze efekty. Jej dekoracyjne wieńce, miłość do roślin, ogrodu również można zauważyć śledząc jej blog. W jej twórczości podoba mi się odwaga i rozmach w tworzeniu. 
Poniżej jesienny wieniec wykonany przez Marzenę.


Dziękuję za zaproszenie do tej zabawy Ince. Dziękuję Wam Mokagie i Marzenko, że zechciałyście przyjąć moje zaproszenie do Creative Blog Tour. Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi na pytania, a sama muszę przyznać, że łatwo nie było, ale w sumie warto było ;)))

6 komentarzy:

  1. Jak mnie ucieszyło Twoje ostatnie zdanie! wcześniejsze też ;)) Dobrze tak czasem "ogarnąć" swoją aktywność.
    Kejti - dla mnie Ty to również kropeczki, które i ja uwielbiam !
    Pozdrawiam i dziękuję za tyle pozytywnych słów, warto było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytuptałam do Ciebie po śladach Inki. Z przyjemnością przeczytałam odpowiedzi na dość szczegółowe pytania i obejrzałam sporo ciekawych prac.Przy okazji westchnęłam sobie do decu :)Pozdrawiam serdecznie,i życzę nieustającej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inka ma rację - Kejti zapomniałaś o kropeczkach, którymi się zaraziłam od Ciebie! :))
    Dziękuję Kejti za zaproszenie do zabawy. Pierwsza myśl - co ja napiszę?, przecież nie umiem pisać o sobie. Ale po chwili stwierdziłam, że może własnie to jest okazja żeby jak to pisze Inka "ogarnąć" swą twórczość i spróbować jakoś ją uporządkować słowami.
    Zapraszam zatem za tydzień do mojego twórczego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kejti, melduję, że zadanie wykonałam :) http://mokagie.blogspot.com/2014/10/creative-blog-tour-przystanek-u-mokagie.html
    Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i tyle miłych słów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kejti, Twoje prace są niepowatarzalnie dopieszczone, piękne i oryginalne dzięki swoim przetartym dołom i kropeczkom. Bardzo je lubię i niezwykle cenię Twoją pracę na forum :) I dziękuję za to bardzo!

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!