piątek, 20 grudnia 2013

i bombki... bombki.... dużo bombek!!!

Tia... Może i miałam częściej zaglądać na blog, ale .... ale... ale.... brzydko powiem zawalona różnymi zobowiązaniami, obowiązkami i czym tam jeszcze, nie znalazłam czasu żeby zajrzeć tutaj i regularnie pokazać co zrobiłam.  A twórczo działo się dużo - bardzo dużo. 
Do rzeczy - dziś bombarduję! Pierwsza porcja świąteczno - zimowej produkcji bombkowej..... Jest dużo, różnorodnie, kolorowo i mam nadzieję świątecznie :)


















 

A teraz czas iść ogarnąć to co zaniedbałam, kiedy to paprałam się w farbkach, lakierach i przebierałam w stertach świątecznych serwetek.... Na pierwszy rzut idzie sterta czekająca na prasowanie i nie wiem tylko czemu działa jakieś tajemne odpychanie od niej? ;)
Życzę Wam miłych przygotowań do Świąt, niech te chwile nie będą pogonią, ale naprawdę fajnym, magicznym, wspólnie spędzonym z bliskimi czasem przedświątecznym...
Pozdrawiam serdecznie!
Kejti

11 komentarzy:

  1. Cudne są wszystkie! Kejti wesołych Świąt Wam życzę i wszystkiego, wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A że miałam okazję podziwiać bombki z bliska,to stwierdzam,że efekt końcowy jest jak zawsze fascynujący.A ja swoich nie zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie nas bombardujesz!
    Bombulce śliczne, zwłaszcza wszystkie z ptaszkami mnie zauroczyły
    p.s. mnie dzisiaj cały dzień okna od siebie odpychały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze wszystkie! Bardzo mi się podobają te ptaszki na pierwszej. To z serwetki?
    No i fajne cienie patynką oraz tło wypełnione kropeczkami, szczególnie tymi pustymi.
    Przy okazji życzę Ci, Kasiu, radosnych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo pracy, ale efekt powalający. Bombowe zdolności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora bombowa produkcja,a między nią zdążyłaś zrobić kartki świąteczne,przynajmniej jedną z uroczym filcowym bałwankiem,który dziś z życzeniami zawitał do mnie.Serdecznie dziękuję kejti :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu.Wszystkiego dobrego na święta dla ciebie i całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeci gwiazda na niebie, srebrna
    i staroświecka, Świeci wigilijnie,
    każdy ją zna od dziecka. Chwyć
    w garść jej promienie, trzymaj je z
    całej siły. I teraz w tym rzecz cała,
    by się życzenia spełniły.
    Wesołych świąt!!!

    Również dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są Twoje bombki :) Mam nadzieję, że teraz odpoczywasz...
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak uroczym pracom trudno się aż oprzeć. Zapraszam i na swój blog http://www.jednoskrzydla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!