poniedziałek, 6 lutego 2012

Nowości serwetkowe....

Moi Drodzy, a chyba przede wszystkim Drogie :)))
W moim serwetkowym sklepiku zagościło już kilka nowych, pięknych wzorów serwetek IHR i AMBIENTE.
Zerknijcie tylko....















To tylko kilka przykładowych wzorów. Piękne prawda?? 


W dziale NOWOŚCI w sklepiku obejrzycie więcej!


Zajrzyjcie też do działu Wielkanoc, w którym roi się już od kurczaczków, króliczków, baranków....



Postanowiłam w zwykłych postach umieszczać informacje dotyczące mojego sklepiku. Bo w podstronie jakoś mały ruch ;)


Zapraszam do sklepiku :)

3 komentarze:

  1. O Kejti Kochana! Spadasz mi z nieba z tymi serwetkami!!!!! W sumie jakoś, nie wiem dlaczego, ale niby wiedziałam, a niby nie, że masz sklepik.... coś ze mną chyba nie tak:))))))))
    Lecę oglądać pozostałe, ale na 1000% biorę pokazaną wyżej w stokrotki (rumianek?) - czegoś takiego szukałam do ozdobienia kany na mleko, która czeka na moją wenę już kilka miesięcy:)))))
    Ściskam ciepło i lecę rejestrować się do sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tym rumiankowym/stokrotkowym motywem na kance! oczami wyobraźni widzę taką kaneczkę i aż żałuję, że nie mam takiej do ozdobienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się muszę rozglądnąć u Ciebie , bo są śliczne!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

to naprawdę miłe, gdy zostawiasz swój wpis :) dziękuję!